Charakterystyka dzienników jako medium reklamowego

  1. Altkorn J., „Podstawy marketingu”, Instytut Marketingu, Kraków 1998.
  2. Bajka Z., „Krótka historia reklamy na świecie i w Polsce”, AIDA 1994.
  3. Banaszkiewicz-Zygmunt E. (red.), „Leksykon Mediów”, Warszawa 2000.
  4. Batko A., „Marketing, wprowadzenie, węzłowe zagadnienia” Wydawnictwo Naukowe Warszawskiej Szkoły Reklamy, Warszawa 2000.
  5. Boguszewicz-Kreft H., „Reklama a prawo”, Businessman 12/1992.
  6. Domański T., „Skuteczna reklama i promocja”, Poltext, W-wa 1993.
  7. Golka M. „Świat reklamy” Agencja Badań Promocyjnych ARTIA, 1994.
  8. Gościński J., „Sztuka reklamy – szkoła sukcesu”, Kraków 1994.
  9. Kall J., „Jak przekonać do zakupu”, Businessman 12/1993.
  10. Kall J., „Wypróbuję go na pewno”. Businessman 6/1992.
  11. Kotler Ph., „Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola”, Gebethner i S-ka. Warszawa 1998.
  12. Łodziana-Grabowska J., „Efektywność reklamy”, PWE, Warszawa 1996.
  13. Pitrus A., „Zrozumieć reklamę”, Rabid, Kraków 2001.
  14. Prus B., Brzostowski M., „Język reklamy”, Warszawa 1989.
  15. Sznajder A., „Strategia reklamy. Reklama w praktyce”, Wiedza i praktyka 3/2000.
  16. Sznajder A., „Sztuka promocji”, Business Press Ltd., Warszawa1993.
  17. Ulrich W.r, „Reklama. Podstawowa wiedza o reklamie”, THAURUS, W-wa 1992.
  18. Wojnach A., „Techniki budowania przekazu”, Businessman 5/1994.