Logistyczna obsługa klienta

  1. Białecki K., Podstawy marketingu, Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie, Warszawa 2002
  2. Blaik P., Logistyka, PWE, Warszawa 2001
  3. Blaik P., Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem, PWE, Warszawa 1996
  4. Brzeziński M., Logistyka w przedsiębiorstwie, Bellona, Warszawa 2006
  5. Christopher M.: Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, PCDL, 2000
  6. Ciesielski M. (red.), Logistyka w biznesie, PWE, Warszawa 2006
  7. Ciesielski M. (red.), Rynek usług logistycznych, Difin, Warszawa 2005
  8. Ciesielski M., Logistyczna obsługa klienta, Gospodarka Materiałowa i Logistyka 2001, nr 12
  9. Ciesielski M., Logistyka w praktyce – studium przypadków, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2003
  10. Ciesielski M., Logistyka w strategiach firm, PWN, Poznań 1999
  11. Ciesielski M., Logistyka w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2001
  12. Ciesielski M., Pola konkurowania, czynniki sukcesu i strategie firm transportowych, Przegląd Komunikacyjny 2000, nr 4
  13. Coyle J. J., Bardi E. J., Langley Jr. C. J., Zarządzanie logistyczne, PWN, Warszawa 2002
  14. Czubała A., Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa 2001
  15. Fechner I., Centra logistyczne. Cel – realizacja – przyszłość, Biblioteka Logistyka, Poznań 2004
  16. Fechner I., Szyszka G. (red.), Logistyka w Polsce, Biblioteka Logistyka, Poznań 2004
  17. Frederick B., Rutkowski K., Logistyka, SGH, Warszawa 1996
  18. Gołembska E. (red.), Kompendium wiedzy o logistyce, PWN, Warszawa – Poznań 2002
  19. Gołembska E. (red.), Współczesne kierunki rozwoju logistyki, PWE, Warszawa 2006
  20. John J. Coyle, Edward J. Bardi i C. John Langley Jr., Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa 2002
  21. Kempy D., Logistyczna obsługa klienta, AE Katowice, 2000
  22. Kisperska – Moroń D., Wpływ tendencji integracyjnych na rozwój zarządzania logistycznego, AE, Katowice 2000
  23. Kotler P., Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004
  24. Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002
  25. Kwejt J. (red.), Zarządzanie gospodarką materiałową, PWE, Warszawa 2000
  26. Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2004
  27. Obłój K., Strategia sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1998
  28. Pfohl H. Ch.: Systemy logistyczne, Podstawy organizacji i zarządzania, Biblioteka Logistyka, Poznań 2001
  29. Płaczek E., Logistyka międzynarodowa, Akademia Ekonomiczna, Katowice 2000
  30. Raporty rynkowe Data Monitor, Rynek usług logistycznych w Polsce
  31. Rutkowski K. (red.), Logistyka dystrybucji, Difin, Warszawa 2002
  32. Rutkowski K. (red.), Zintegrowany łańcuch dostaw: doświadczenia globalne i polskie, SGH, Warszawa 1999
  33. Sariusz – Wolski Z., Strategia zarządzania zaopatrzeniem, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1998
  34. Schary P. B., Skjott – Larsen T., Zarządzanie globalnym łańcuchem podaży, PWN, Warszawa 2002
  35. Skowronek (red.), Podstawy gospodarki materiałowej, PWE, Warszawa 2005
  36. Skowronek Cz., Sariusz – Wolski Z., Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2003
  37. Strużycki (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem, Difin, Warszawa 2002
  38. Szkurłat P., Efektywna reakcja na potrzeby klienta (ECR) jako strategia obsługi klienta w zintegrowanym łańcuchu dostaw, SGH, Warszawa 1998
  39. Sztucki T., Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1998
  40. Szwajca D., Problemy oceny i pomiaru logistycznej obsługi klienta, www.logistyka.net.pl.
  41. Tonndort H. G., Logistyka w handlu i przemyśle, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2000