- Altkorn J., Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1998.
- Automotive Suppliers.pl.
- Batko A., Marketing. Wprowadzenie. Węzłowe zagadnienia, Warszawa, Wydawnictwo Naukowe Warszawskiej Szkoły Reklamy, 2000.
- Białecki K., Podstawy marketingu, Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie, Warszawa 2002.
- Burnewicz J., Sektor samochodowy Unii Europejskiej, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 2005.
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing, PWE, Warszawa 2001.
- Gierszewska G., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Polskie Wydaw. Ekonomiczne, Warszawa 1997.
- Klasik A. (red.), Planowanie strategiczne, Państ. Wydaw. Ekonomiczne, Warszawa 1993.
- Kłeczek R., Strategiczne planowanie marketingowe, Polskie Wydaw. Ekonomiczne, Warszawa 1999.
- Kotler P., Marketing: Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: Gebether i S-ka, 1994.
- Kramer T., Podstawy marketingu,PWN, Warszawa 1999.
- Kreikebaum H., Strategiczne planowanie w przedsiębiorstwie, Wydaw. Naukowe PWN, Warszawa 1997.
- Krupski R., Elementy zarządzania strategicznego, Zakład Narodowy imienia Ossolińskich, Wrocław 1996.
- Krupski R., Metody i organizacja planowania strategicznego w przedsiębiorstwie, Wydaw. AE, Wrocław 1991.
- Kuśmierski S., Ostrowski D. M., Marketing. Podstawowe pojęcia i procedury, Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa 2004.
- Li Ch., Bernoff J., Marketing technologii społecznych, MT Biznes, Warszawa 2009.
- Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
- Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2004.
- Mruk H., Pilarczyk B., Sojkin B., Szulc H. Podstawy marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 1996.
- Ople kupowane w Internecie, „Gazeta giełdowa” 2001, nr 33.
- Penc J., Leksykon Biznesu, Placet, Warszawa 1999.
- Raport KPMG we współpracy z PZPM oraz Baker&McKenzie, 2009.
- Romanowska M., Strategie rozwoju i konkurencji, Centrum Informacji Menedżera, Warszawa 1998.
- Romanowska M., Zarządzanie strategiczne firmą, Centrum Informacji Menedżera, Warszawa 1995.
- Steinbarth J., Oznaki powrotu do zdrowia, „Gazeta Prawna” 2003, nr 105 (961).
- Steinmann H., Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 1995.
- Sullivan M., Adcock D., Marketing w handlu detalicznym, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
- Szucki T. Promocja – sztuka pozyskiwania nabywców, Wyd. Placet, Warszawa 1997.
- Welfe W. (red.), Ekonometryczne modele rynku – analiza, prognozy, symulacja, PWE, Warszawa 1977.