Rola świetlicy socjoterapeutycznej w eliminowaniu niepowodzeń szkolnych

5
(3)

BIBLIOGRAFIA

  1. Butrym Z., Istota pracy socjalnej, Instytut Socjologii UJ, Kraków 1998.
  2. Czarnowski S., Ludzie zbędni w służbie przemocy, w: S. Czarnowski, Wybór pism socjologicznych, Książka i Wiedza, Warszawa 1982.
  3. Dahrendorf R., Nowoczesny konflikt społeczny, Czytelnik, Warszawa 1993.
  4. Davies M., Socjologia a praca socjalna: niezrozumiane powinowactwo, w: Socjologia pracy socjalnej, M. Davies (red.), Interart, Warszawa 1996.
  5. Domański H., Hierarchie i bariery społeczne w latach dziewięćdziesiątych, Instytut Spraw Publicznych, Warszawa 2000.
  6. Fengler J., Pomaganie męczy. Wypalenie w pracy zawodowej, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2000.
  7. Fleming I., Fritz J., Zabawy na uspokojenie, PWN, Warszawa 2001.
  8. Fudali, M., Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z rodzin alkoholowych a zmiana obrazu własnej osoby, „Opieka, Wychowanie, Terapia”, nr 3/2005.
  9. Gajda K., Kowalkowska J., Program warsztatów dla osób prowadzących świetlice szkolne, w: Wspomaganie procesu wychowawczego programami profilaktyczno – edukacyjnymi, red. A. Bogdanko, UJ, Kraków 1999.
  10. Geldard, K., Geldard, D. Jak pracować z dziecięcymi grupami terapeutycznymi, GWP, Gdańsk 2005.
  11. Grzesiuk L. Spotkania, które leczą. Nasza Księgarnia, Warszawa 1987.
  12. Kaźmierczak T., Praca socjalna. Między upośledzeniem społecznym, a obywatelskością, Śląsk, Katowice 2006.
  13. Kopeczek J. Praca metodami psychoaktywnymi. WOM, Tarnobrzeg 1993.
  14. Kratochvil S. Psychoterapia. PWN, Warszawa 1990.
  15. Kratochvil, S., Podstawy psychoterapii, Zysk i S-ka, Poznań 2003.
  16. Matyja, A., Obraz warsztatu socjoterapii na przykładzie świetlic w Katowicach i okolicach. „Opieka, Wychowanie, Terapia”, nr 1-2/2005.
  17. Praszkier R., Różycki A. Bliskie spotkania. Rzecz o treningu grupowym. Nasza Księgarnia, Warszawa 1983.
  18. Sawicka K. (red.) Socjoterapia, CMPP-P, Warszawa 1998.
  19. Sawicka K. Rozwój autokontroli emocjonalnej. Program socjoterapii dzieci agresywnych. IPSiR, Warszawa 1993.
  20. Schlack, T., Socjoterapia. O możliwościach pracy z „klasą” w klasie, „Profilaktyk”, nr 1/2003.
  21. Sikorski, W., Psychoterapia grupowa różnych pokoleń, Żak, Warszawa 2002.
  22. Sobolewska Z. Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży-zasady projektowania zajęć. OPTA, Warszawa 1993.
  23. Strzemieczny J. Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży. PTP, Warszawa 1993.
  24. Strzemieczny J., Zajęcia socjoterapeutyczne. Materiał szkoleniowy dla osób pracujących z dziećmi ze środowisk zagrożonych alkoholizmem, ISS, Warszawa 1988.
  1. Tryjarska, B. Psychoterapia grupowa. W: L. Grzesiuk (red.), Szkoły, zjawiska, techniki i specyficzne problemy, PWN, Warszawa 2003.

Jak oceniasz tę bibliografię pracy?

Kliknij i oceń ją!

Średnia ocena 5 / 5. Oddanych głosów: 3

Nikt jeszcze nie oceniał tego planu. Bądź pierwszy!

1 komentarz do “Rola świetlicy socjoterapeutycznej w eliminowaniu niepowodzeń szkolnych

  1. Pingback: Rola świetlicy socjoterapeutycznej w eliminowaniu niepowodzeń szkolnych | Prezentujemy plany prac magisterskich i licencjackich

Możliwość komentowania została wyłączona.