Alians jako forma strategii marketingowej

0
(0)

Bień W., Duczkowska-Piasecka M., Dobiegała-Korona B., Kasiewicz S., Pierścionek Z., Skuteczne strategie, CIM, Warszawa 1997

Czy „Voyager” poprawi nasz image i naszą kondycję finansową?, gazeta PLL LOT S.A., nr 20-21 1994,

Gallacher J., „Hold your horses!” Airline Business, 1998

Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1998

Garrette B., Dussauge P., „Strategie aliansów na rynku”, POLTEXT, Warszawa 1996

Glass A., „Polskie Linie Lotnicze LOT 1929-1989”, Warszawa 1989

Kapis K., Tendencje i trendy w światowym lotnictwie cywilnym, Żurawie, 1999, nr.2/3

Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J., Marketing.Jak to się robi, Ossolineum, Wrocław 1992

Miętek G., Dynamiczny LOT, „Marketing i rynek” nr 1 styczeń 1996

PLL LOT S.A., „Żurawie” nr.2/3, Warszawa 1999

PLL LOT S.A., „Żurawie” nr.8, Warszawa 1998

PLL LOT S.A., „Żurawie”, nr.5, Warszawa 1998

PLL LOT S.A., Raport Roczny 1996

PLL LOT S.A., Raport Roczny 1997

Reklama linii lotniczych. Raport z badań przeprowadzonych na zlecenie PLL LOT S.A., IBOiR „Pentor”, Warszawa styczeń 1995

Romanowska M., „Alianse strategiczne przedsiębiorstw”, PWE, Warszawa 1997

Ruciński A., Rynek usług pasażerskiego transportu lotniczego, WUG, Gdańsk 1998

Sprawozdanie z działalności handlowej na rynku amerykańskim, PLL LOT S.A., Warszawa 1995

Sprawozdanie z działalności handlowej na rynku austriackim, PLL LOT S.A., Warszawa 1995

Sprawozdanie z działalności handlowej na rynku brytyjskim, PLL LOT S.A., Warszawa 1995

Sprawozdanie z działalności handlowej na rynku niemieckim, PLL LOT S.A., Warszawa 1995

Sprawozdanie z działalności handlowej na rynku skandynawskim, PLL LOT S.A., Warszawa 1995

Sprawozdanie z działalności handlowej na rynku thajskim, PLL LOT S.A., Warszawa 1995

Sprawozdanie z działalności handlowej na rynku włoskim, PLL LOT S.A., Warszawa 1995

STRATEGOR. Zarządzanie firmą, PWE, Warszawa 1995

Sztucki T., Marketing. Sposób myślenia.System działania, Agencja Wydawnicza „Placet”, Warszawa 1994

Wiszniewska E., Poznaj swój produkt, gazeta PLL LOT S.A., nr 3, 1-15.02.1992

Wyszomirski O., „Rynek przewozów pasażerskich”, WUG, 1994, str. 68

Jak oceniasz tę bibliografię pracy?

Kliknij i oceń ją!

Średnia ocena 0 / 5. Oddanych głosów: 0

Nikt jeszcze nie oceniał tego planu. Bądź pierwszy!